1 września :)

2011-09-01 21:43

Na samym początku wypada mi serdecznie podziękować wszystkim tym osobom, które odwiedzają mój Zakątkowy świat. W miesiącu sierpniu padł kolejny rekord odwiedzin :) Było ich 350!!!!

                         DZIĘKUJĘ!

Dzisiaj wstałem rano z uśmiechem na twarzy, pomyślałem "nareszcie koniec wakacji!" 

Ubrałem się szybciutko i pomaszerowałem wesoło do przedszkola. Od samego progu wielkie zmiany, najpierw dostałem nową szafkę, teraz będzie towarzyszyć mi wiewióreczka :)  Mam nową salę, nowe panie, a nawet kilku nowych kolegów. Zmianiła się również nazwa mojej grupy, teraz należę do Smerfów :) Dużo dzieci jednak płakało, bo chyba chciały wracać do domku, ale mi nie wypadało bo jestem przecież starszakiem :)

 

1 września to nie tylko początek roku szkolnego, to także urodziny mojej babci Irenki :)

Z tej okazji kochana babciu życzę Tobie dużo, dużo zdrówka, samych radosnych chwil oraz spełnienia wszystkich marzeń!

 

Trudno myśli ubrać w słowa,
oddać piórem życzeń kwiat..
wyrzec to, co serce chowa..
Powiem krótko: żyj 100 lat !