:)

2012-08-04 22:03

113 cm i 19 kg to nie żaden wynik na Igrzyskach Olimpijskich, ale moje osiągnięcia w dziedzinie  wzrostu i wagi :) Czy to dużo czy mało? Wg siatki centylowej dla dzieci jestem na najniższym centylu, czyli mało... Jednak na siatkach centylowych dla dzieci z Zespołem Downa to nawet sporo :) Cieszę, że mój wzrost jest na najwyższym centylu, a waga gdzieś po środku. Oby tak dalej!

Byłem wczoraj u endokrynologa więc miałem okazję sprawdzić swoje wymiary. Szkoda tylko, że tylko tyle wyniosłem z mojej wizyty :( Spóźniłem się troszkę i nie zdążyli mi pobrać krwi do badania, teraz muszę specjalnie jechać w poniedziałek do Opola na badanie... buuuu...

Na szczęście miałem też wizytę u kardiologa, także nie jechałem do Opola tak całkiem na próżno. Z moim serduszkiem jest nawet ok, byle nie było gorzej. Nadal są niedomykalności i tak już zostanie, byle tylko się nie powiększały. Za pół roku kolejna wizyta.

Moje wakacje to także przyjemności... parę dni temu byłem na działce u mojego kolegi Szymona. Był basen, karty i gitara :) Ech.. wyszalałem się w tym basenie za wszystkie czasy... :)         

 

Przy okazji pochwalę się wam, że od tygodnia nie noszę już pampersów! Tak tak!  Niemożliwe stało się możliwe :)

Oczywiście zdarzają się jeszcze wpadki, ale są one naprawdę bardzo malutkie i można powiedzieć, że ich prawie nie ma. Najważniejsze żeby teraz nie pojawiła się jakaś infekcja pęcherza bo cała nauka może pójść w las...