festyn

2012-06-19 22:06

 

Moja mamo ukochana,

życzę Ci uśmiechu z rana,

szczęścia niech Ci los daruje

ja się pod tym podpisuję.

 

                            Drogi tato Tobie życzę

                            dobrych chwil, których nie zliczę,

                             bo paluszków mam za mało,

                             a liczydło się schowało.

 

.... takimi życzeniami i laurką zostali obdarowani moi rodzice.

Z okazji dnia Matki i Ojca odbył się dzisiaj w przedszkolu festyn. Były występy, tańce i mnóstwo zabawy.

Próbowałem śpiewać razem z innymi i  fajnie mi to wychodziło :) Jeżeli chodzi o taniec to nie odstawałem od reszty. Długo ćwiczyłem te układy i w końcu mogłem się wykazać. Najwięcej radości sprawia mi tańcowanie przy Mosa Mosa :) Podczas tego tańca towarzyszyła mi Pani Gosia, która przyszła specjalnie dla mnie na ten festyn :)

(to ta pani w ślicznej  różowej sukience :) )

Po występach wręczyłem wspomnianą przeze mnie laurkę...    

Prawda, że jest ładna? te motylki można odpinać i już wiszą na oknie :)   

Festyn festyn i po festynie... Było bardzo sympatycznie, szkoda tylko, że nie zdążyłem przejechać się na motocyklu :(

Musiałem się troszeczke spóźnić bo gdy przyszliśmy to motory juz odjeżdżały. A czekałem na nie cały dzień... buuu :(